poniedziałek, 28 listopada 2011

Pstrokato

Tradycją już jest u mnie,że do zrobienia czegoś co zajmie dosłownie parę minut zbieram się nawet miesiącami.
Nie inaczej było i tym razem. Pele mele dla mojej Julii, na pstrokato, ale sama taki materiał wybrała ;)

Żeby nie było,że nic nie szyję - zajawka





Do tej pory chwaliłam się pracami mojej starszej pociechy, teraz przyszła kolej na mojego czterolatka. Jako młodszy brat zapatrzony w starszą siostrę musi robić to samo co ona, więc gdy ona robiła bałwanka na konkurs, on też musiał robić :)
Po prawej bałwanek Julki, po lewej Szymona, ja tylko zaszyłam dziurkę i zawiązałam kokardkę z włóczki


Gdy Jula lepiła aniołka z masy solnej, on też chciał lepić, a że nikt nie miał czasu mu pokazywać co ma robić i padła komenda " no coś tam sobie ulep" , to zrobił ślimaka :D
Nie muszę Wam chyba mówić że puchnę z dumy :)
Choć muszę przyznać,że dużo zasługi  ma też tutejsze szkolnictwo, dzieciaki mają bardzo dużo creatywnych zajęć rozwijających zdolności manualne i wyobraźnię.
Pięknego i twórczego tygodnia Wam życzę :)

9 komentarzy:

  1. Masz super zdolne dzieciaki:)) Balwanki i slimak sa sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja talent Twoje dzieciaczki , bałwanki fantastyczne , a ślimak uroczy :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki są urocze a ślimak jaki śliczny!!! a to pele mele to co to takiego narzuta?? Kochana byłam dzisiaj na poczcie to nie wiem jak długo poleci do Ciebie priorytet, miałam tylko cztery paczki do wysłania a kolejkę wstrzymałam, że ci za mną tupali nie cierpliwie i krzywo zerkali:))) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ladnie, dziecmi sie pochwalila, a taka ladna tecza juz nie, no, no, no ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że dzieciaki biorą się za takie rzeczy i jak pięknie im to wychodzi.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolne bestie te Twoje dzieci, nie dziwię się że puchniesz z dumy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzycielko, pele mele to tablica na zapiski obita materialem ;) Jak zawisnie na scianie zrobie lepsze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tak zdolnej mamie to i dzieci zdolne :) Wszystko ślicznie i pomysłowo wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieciaczki masz niesamowicie uzdolnione!!! Tęczowe bargello bardzo mi się podoba. Mam nadzieję,że już wkrótce będzie skończone i zachwycisz nas swoją nową pracą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...