niedziela, 7 sierpnia 2011

Varend corso, wyróżnienia i prezenty

Dzisiejszy dzień nie zapowiadał się pięknie. Od rana lało.
Na szczęście w południe wyjrzało słonko i mogłam z dzieciakami iść nad pobliski kanał obejrzeć paradę łodzi "Varend corso".
Łódki rozśpiewane, roztańczone, ozdobione niezliczoną ilością kwiatów,owoców i warzyw. Z przyjemnością oglądaliśmy wymyślne kreacje i występy. Wiele z łodzi przedstawiało sceny ze znanych musicali, przedstawień itp. Muzyka i śpiew paradujących/płynących wywoływała uśmiechy na twarzach. Podoba mi się tutaj to, że Holendrzy świetnie potrafią się bawić, klaszczą, tańczą i śpiewają bez względu na miejsce,porę dnia czy otoczenie. Kilka fotek z tego pokazu
Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej zdjęć, zapraszam tutaj


Niedawno otrzymałam podwójne wyróżnienie od Uli oraz Ines
Bardzo Wam za nie dziękuję , sprawiło mi to ogromną radość, ale powtórzę się: o wiele więcej znaczą dla mnie Wasze odwiedziny i komentarze :)
Tym samym nie spełnię zasad i nie przekażę wyróżnienia dalej, bo i tak miałabym problem z wybraniem jedynie 16 blogów, a każda z Was do której zaglądam niezależnie od tego czy zostawiam po sobie ślad czy nie, jest dla mnie ciekawa, inspirująca i ważna :)

Na koniec pochwalę się jeszcze prezentami, które dostałam od Magdy za zrobienie opaski dla jej córeczki.

Przed nami ostatni tydzień wakacji, więc życzę sobie i Wam  pięknej ,słonecznej pogody :)

6 komentarzy:

  1. hehe... my rowniez bylismy... i chyba nawet nie tak daleko od was stalismy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super impreza w plenerze. Korzystajcie z ostatnich wakacyjnych chwil. Dziękuję za odwiedziny i komentarze na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jaka ta parada musiała być fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie Ci zazdroszczę takiego wspaniałego pokazu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna parada, miło pooglądać zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale barwna ta parada ,zdjęcia super :)
    Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...