poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Etui

Młoda zgłosiła zapotrzebowanie na "coś" na kredki i mazaki, które ma w szkole. Wybrała materiały i " machnęłam" jej prostego rollera ( nazewnictwo własne)
Kolory w rzeczywistości są bardziej soczyste,niestety nie udało mi się ich uchwycić.
 Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa pod adresem twórczości Julki :)
Jak tylko je przeczytała, pognała robić kartkę ( chyba okolicznościową), której nie omieszkam pokazać w niedalekiej przyszłości :)
Pozdrawiam Was gorąco:)



5 komentarzy:

  1. fajowy:-) czy ty to dzisiaj uszylas??

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko - rooler, piękna nazwa, a wykonanie super. Ślicznie uszyta i bardzo przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, szkoda że u mnie sami chłopcy...powiedzieliby mi, że to takie babskie ;O)
    Ale może dla siebie? ja w końcu też mam jakieś pisaki, kredki ;O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i do tego praktyczny, czyli coś co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. pokrowca praktyczność potwierdzam, siostrzenicy machnęłam coś podobnego, dłuuuugo służył

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...