czwartek, 1 września 2011

Samozadowolenie ;)

Tak, jestem zadowolona i to bardzo! Z czego? Z tego,że po ponad roku myślenia i chcenia , zrobiłam sobie roletę rzymską na kuchenne okno :)
 Do tego by w końcu zabrać się do roboty zmobilizował mnie wpis Riony.
Materiał czekał sobie od dwóch lat , na to , aż zdecyduję się co z niego uszyć i się doczekał :) Problemem było znalezienie małych kółeczek, ale i te udało mi się zdobyć. I tak po około 2 godzinach pracy, powstało to, nad czym tak długo rozmyślałam :) Moje zadowolenie potęguje fakt,że nic nie prułam, wszystko dobrze wyliczyłam i uzyskałam zamierzony efekt:D


Widzę,że jeszcze trochę muszę tasiemki wyregulować, ale to już jest "pikuś"
Pozdrawiam serdecznie i wszystkim z Was, które przeżywają dziś pierwszy dzień dziecka w szkole/ przedszkolu życzę byście były dzielne :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo udana roleta. Wygląda ślicznie. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i super się prezentuje w kuchenym oknie. Na czym ją powiesiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, pod sufitem mam drewnianą listwę do której przymocowałam rzep,a do rzepa materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam dzielna! ;D
    Roleta wyszła Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz z czego być dumna!!!!!!! roleta jest świetna i cudny materiał dobrałaś do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna tkanina! Ja też robię przymiarki do rolet, bo potrzebuję na zmianę, ale chyba tej Twojej nie uda mi się przebić. Cudna. Uwielbiam rzymskie rolety!
    A w szkole... byłam dzielna. Nauczyciele tylko miny mieli ponure ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKIE TO PIĘKNE! Materiał elegancki i oryginalny, a roleta to szczyt marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. z daleka nie widać, czy ona ta roleta uszyta jest pięknie czy nie, równo i od linijki, ale z daleka widać, że ona ta roleta jest fantastyczna, bajeczna, rewelacyjna i jestem z Ciebie dumna i cieszę się, że Ty jesteś dumna z siebie też!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to możliwe, że ja przegapiłam ten wpis?! Za roletą rzymską szaleję od dawna...u mojego syna prosi się o takową, a matka wyrodna nic w tym kierunku nie zrobiła.
    A ja mam dwóch po raz pierwszy...jeden w pierwszej klasie, drugi w zerówce...masakra...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękną roletę uszyłaś a ten materiał - cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...