piątek, 2 września 2011

Czas na rozdawajkę :)

Jako rzekłam rano - ogłaszam zapisy do rozdawajki :)
Już od dawna o niej myślałam, a że w sierpniu minęły mi dwa lata od pierwszego wpisu, to i powód do obdarowania kogoś doskonały.
Terminu losowania nie określiłam, a to oznacza,że może ono nastąpić w każdej, chwili, taki mój kaprys ;) Nie jest też wykluczone,że obdaruję więcej niż jedną osobę...
Co chcę podarować? Na początek będzie to szal , który pokazałam w poprzednim wpisie. Co jeszcze? Tego będziecie się dowiadywać stopniowo :)
Zatem kto chętny niechaj:
- umieści odpowiedni komentarz pod tym postem
- zamieści podlinkowany baner( widoczny powyżej) na swoim blogu
- uzbroi się w cierpliwość i ma oczy szeroko otwarte
- osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail

                Zapraszam serdecznie
UWAGA !! Już jest po losowaniu             

60 komentarzy:

  1. O rany, rany....jak ten szal to ja muszę...MUSZĘ...się wpisac.
    Może szczęście dopisze?!
    Pożyjemy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja chcę :D wiadomo niebieskości przemawiają:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje drugiego roczku blogowania i zycze wielu kolejnych a szal boski nie sposob sie na niego nie zapisac:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie zdążyłam napisać że szal jest cudny! a tu taka szansa :) do cierpliwych nie należę ale ostatnio na wszystko przychodzi mi długo czekać więc i u Ciebie będę grzecznie wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja dołączam! Taki szal to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cos jak dla mnie:-) cierpliwosc to moje drugie imie... no i oczywiscie jestem ciekawa co za niespodzianke szykujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. szal cudny:)
    staję w kolejce i uzbrajam się w cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też stanę. Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po TAKI śliczny szal nie może mnie zabraknąć. Chętnie dołączam do kolejkowiczów i liczę na łut szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żal byłoby przepuścić taką okazję. Postoję, popatrzę, poczekam....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę 13 tki:0 ale co mi tam wpisuje się :) Iza-belka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy już zdążyłam, czy jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal i jeszcze jakieś niespodzianki? Zaciekawiłaś mnie:) Też się ustawiam z wielką przyjemnością....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również spróbuję swych sił w losowaniu;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na takie cudo i ja się ustawiam w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam czas,cierpliwa i spokojna jestem także,więc z przyjemnością będę czekać-dłuuuuuugo czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyda się na jesień;)
    zapisuję się i ja!
    tajemniczazafascynowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. szal śliczności, w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szal jest boski! zapisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. największą niespodzianką była by wygrana...
    www.barbarahaft.fotosik.pl
    www.basiahaft.fotosik.pl
    barbarahaft@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Już się ustawiam w kolejce...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak bezterminowo,to chyba zdążyłam;)
    lenka1985@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołaczam się, może dopisze mi szczescie

    OdpowiedzUsuń
  25. No to się piszę, z tego co widzę, to słodkości jeszcze nie rozdane :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny szal!!
    anka43zg@02.pl.

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje rocznicy:-) i w kolejce sobie stane

    ebony.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja się dopiszę i czierpliwie będę sobie czekać:)
    Pozdrawiam!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szal niesamowity!!! A pomysł na bezterminowość rozdawajki fantastycznie przewrotna - taka szczypta niepewności i oczekiwania:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy, na szal i niespodzinkę staję z chęcia w kolejce!;)
    pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też sobie poczekam cierpliwie;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  32. Staję w kolejce po ten cudowny szal i gorąco pozdrawiam! ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopisuję się;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Koło takiej piękności nie można przejść obojętnie :) Zapisuję się i ja.

    Pozdrawiam i dziękuję, że zaobserwowałaś moje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętna,jak najbardziej;)
    pozdrawiam,
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny szaliczek, piszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na CANDY do mnie :) http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/09/candy-niespodzianka.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  38. No więc i ja spróbuję szczęścia ;) może akurat się uda. Podziwiam Twoją twórczość i z wielką chęcią zostałabym posiadaczką czegoś zrobionego przez Ciebie :) skromnie, ale prawdziwie. Pozdrawiam
    anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. moze do mnie szczescie sie usmiechnie... i bede miala sliczny szal.....

    aga.bartkowiak18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pomysł na candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurczę Iza co się tutaj wyprawia:))
    Jak za starych dobrych czasów stanę i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  42. O wow ten szal z poprzedniego posta to ja pragnę barrrrrdzo!!!!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy:) Ustawiam się w kolejkę:)
    Pozdrawiam
    Ania
    www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy!
    A jako, że ślinię się straszliwie na widok szala tego typu to nie mogę przejść wobec takiej szansy obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. No nie! Jak mogłyśmy to przegapić, na szczęście jeszcze nie jest za późno:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szal to idealna nagroda na tę porę roku. Więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny szal, chętnie dopisuję się do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Szal jest niesamowity więc i ja ustawiam się posłusznie w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny ten szal! Jestem na niego bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Eh, no to i ja się ustawiam ;). Chyba nikogo nie zdziwię, jak powiem, że lubię prezenty?! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...