sobota, 25 czerwca 2011

Poduszkowo, literkowo i tortowo

Pewien mały teletubisiowy maniak obchodził swoje 2 urodziny. W związku z jego ogromną fascynacją postanowiłam w prezencie podarować mu podusię
wiem, wiem oczy wygladają trochę hmmm..., ale na żywo prezentują się znacznie lepiej ;)

potem doszyłam jeszcze literki...

i zostałam poproszona o zrobienie torta ,
 w którym ogromny udział miała moja córka, gdyż 3 z 4 Teletubisiów  oraz kwiatki i motylki to jej dzieło :)
(kto zgadnie którego zrobiłam ja?)
 
Mały jubilat nie miał problemu z rozpoznaniem postaci, wnioskuję więc, że i aplikacja i figurki przypominają pierwowzory. Tort został zjedzony, więc mogę chyba być zadowolona ze swojej pracy :)

9 komentarzy:

  1. Podusia i literki sliczne, a tort... jak bajka!!! Cudownie wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort -mistrzostwo swiata i okolic ! Nie mam pojęcia którego teletubisia ty zrobiłaś ,twoja córka ma talent ,pewnie po mamie :)
    Poducha i literki śliczne,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba, zadowolona możesz byc na maksa. Tort wygląda smakowicie,a podusia - no bajkowa i bajeczna ;O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fantastyczne! Ale tort to już mistrzostwo świata! Dziewczyny jesteście zdolne niewyobrażalnie:) Twój jest żółty?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim sposobem ominął mnie ten post. Bardzo teletubisiowo. Stworki jak żywe: na poduszce, na torcie...Jestem pod wrażeniem, szczególnie tortu.Dla mnie to mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki tort to naprawdę cudo!!! I coś takiego jest możliwe do zrobienia? Trzeba mieć do tego prawdziwy talent. Podusia super.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko piękne ale tort wymiata:D stawiam że robiłaś żółtego

    OdpowiedzUsuń
  8. wyróżniłam Cię:D zapraszam po banerek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej co za tubisiowe pyszności :D chylę czoła przed talentem :)

    i dziękuję za udział w moim candy!! życzę powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...