środa, 5 czerwca 2013

Recyklingowo II

Ostatni tydzień miałam bardzo pracowity. Powstało kilka rzeczy z decu i spod igły  też coś wyszło.
Jednak, żeby  nie zanudzić Was zbyt dużą ilością zdjęć pokażę tylko lampki z odzysku czyli z butelek. Tutaj pokazywałam moją pierwszą taką lampkę i już wtedy wiedziałam, że jeszcze powstaną podobne.
Oto one

 ta jest moją faworytką

a ta  pasuje do pokoju dziewczynki

Serdecznie witam nowych obserwatorów, miło mi ,że zechcieliście zostać u mnie na dłużej :)
 Słońca i ciepełka życzę Wam i sobie .
Kulinia

8 komentarzy:

  1. Pierwsza buteleczka strasznie mi się podoba. Właśnie ona wg mnie pasuje najbardziej do takiego abażuru, ale wszystkie są piękne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wszystkie ogromnie się podobają, choć przyznać muszę, że Twoja faworytka jest i moją faworytką!

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze bardzo podobają mi się klosze jakie dopasowałaś do lampek :) ale oczywiście same podstawy są również piękne - właściwie każda z lampek w odpowiednim wnętrzu będzie się dobrze prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z ważkami, ta z ważkami!!!!!! cudeńko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!!!
    Wspaniałe te lampki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne wszystkie,ale moja faworytką jest pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się pomysł a całość prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...