czwartek, 30 sierpnia 2012

Czarno- biała

 Herbaciarka z dwiema przegródkami, albo pudełko  na drobiazgi, jak kto woli ;) Technika Print Room, lakierowane nieskończoną ilością warstw lakieru na połysk. Grafika pochodzi ze znanej większości z Was strony.
 Póki co, bezpańska, ale już niedługo będzie okazja by ją (i nie tylko ją ) otrzymać :)

 Inne rzeczy się wykańczają, albo czekają na obfocenie :) Maszyna do szycia też mnie woła, więc jest szansa,że niebawem pokażę coś innego od decu ;)

Na koniec jeszcze moja mała podpowiedź dla tych , które operują długim liniałem przy cięciu szmat i nie mają uchwytu. Doskonale w tej roli sprawdza się rączka łazienkowa z przyssawkami :)
Pozdrawiam Was serdecznie i witam nowe obserwatorki :) Cieszę się , że wstąpiłyście w moje skromne progi :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo udany princik, koniecznie musze zobaczyc na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, niedlugo bedzie dostepna do macania w pracowni :)

      Usuń
  2. Z tą linijką to normalnie bomba wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka wygode teraz mam przy manewrowaniu linijka ;)szczerze polecam :D

      Usuń
  3. Herbaciarka wygląda obłędnie! Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna herbaciarka ! Pomysł z linijką - genialne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha ha :-) :-) Ta rączka jest super!
    A skrzynka to już inna inszość, bo prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna herbaciarka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Po powrocie z wakacji nadrabiam zaległości:) Marzenko:) stajesz się ekspertem od decoupage!! piękna jest ta skrzyneczka, zresztą nie pierwsza rzecz jak mnie z tej dziedziny u Ciebie zachwyca. Pomysł z rączką kupuję i dzięki za twórczą radę, ale czy u nas taką ładną dostanę?
    Pozdrawiam serdecznie, bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!!!
    Moje kolory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynka cudowna!!!!
    Pomysł z uchwytem genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio też się zabrałam za decu, jednak nie mam do tego serca.

    OdpowiedzUsuń
  11. a szkatułka szyk i elegancja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...