poniedziałek, 10 września 2012

Recykling

 Witajcie :) Jak Wam minął weekend?  Mnie bardzo pracowicie, ale o efektach tej pracy będzie innym razem.
Dziś pokażę nowe życie   butelki czyli lampkę , która powstała z tejże :)
Wprawdzie coś mi jeszcze w niej nie gra, ale jeszcze nie doszłam do tego co ;) Póki co spełnia swoje zadanie znakomicie i pasuje mi do sypialni, a o to  głównie chodziło ;p
 
Pozdrawiam poniedziałkowo i do poczytania wkrótce :)
EDIT:
 Dziękuję Kochane za podpowiedzi dot. lampki. Tez myślałam o przyozdobieniu klosza , ale nie chcę przesadzić ;) Coś mi już chodzi po głowie, ale zobaczymy...

Dorzucam jeszcze fotki zapalonej lampki na dowód że działa ;P oraz bez klosza z widokiem na otwór na kabelek :)



Kulinia

13 komentarzy:

  1. Śliczna butelkowa lampka!!!
    Co Ci nie pasuje? Może tło klosza jest zbyt jednolite w stosunku do "nóżki" ? Albo brak u góry kompozycji fioletu - czyli na kloszu brakuje fioletowych wzorków?

    I tak jest śliczna!!!! A ona... działa? Jak ma zrobiony prąd i żarówkę???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! I zgadzam się - klosz powinien przejść jakąś zmianę pod kątem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl na lapke :) nie wpadlabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze zdekupazuj trolche klosz..., a tez chcialam zapytac o montaz kabla i zarowki, pokazesz jak to zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna ! Co do tego co może nie grać to dziewczyny mogą mieć rację z tym fioletem na kloszu. Ale bez tego też ekstra, noga jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tego to ja jeszcze nie widziałam. Ja też bym nie ozdabiała klosza, według mnie tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna. Uwielbiam jak coś jest eko i do tego tak ładne i praktyczne. Super! Jest stylowo i gustownie. Nic więcej nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. lampka wyszła super, świetna kolorystyka - te fiolety! pasowałaby do mojej sypialni! ten wzorek na fiolecie prezentuje się bardzo ładnie :)
    wg mnie dobrze wygląda jednolity klosz, bo nie odciąga uwagi od pięknie ozdobionego dołu...
    a może przymierzyć niższy i bardziej rozłożysty klosz??

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem nic nowego, jak napiszę, że lampka jest śliczna (bo jest :)). Jak wywierciłaś dziurkę w butelce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu przy okazji zrobie zdjecie koncowki ( od multiszlifierki) , ktora wiercilam dziure :-)

      Usuń
  10. Zdumiewa mnie Twoja kreatywność, kolory bardzo mi bliskie znakomity pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie zdjątka, jak zrobić takową dziurkę w butelce ? Na razie to dla mnie rzecz nie do ogarnięcia :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...