niedziela, 12 lutego 2012

Po losowaniu :)

Nadszedł dzień losowania w serwetkowym candy. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie organizowanie rozdawajek jest okazją do poznania wielu nowych kreatywnych i zdolnych osób. Tak też było tym razem :) Do wielu z Was zajrzałam tylko na chwilkę, ale na pewno jeszcze wrócę i na spokojnie popodziwiam Wasze prace :) Wszystkim Wam dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję, że jeszcze tu wrócicie.

Losowanie odbyło się metodą tradycyjną. Udział w nim wzięły  62 osoby.

Maszynka losująca w postaci ręki mojej Julii, wyłoniła zwyciężczynię

                                                 LavInArt 
                         Gratuluję i proszę o kontakt na maila w ciągu 5 dni, w innym razie losowanie będzie powtórzone  :)


p.s. Wieczorem zapraszam Was ponownie, będę się chwalić tym co dostałam od niektórych z Was :D




9 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, że nie miałam szczęścia...
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lav In Art to niezła szczęściara - wczoraj wygrała inne candy :)
    Dziękuję za zabawę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, a ja szczęścia nic a nic nie mam... Ale nie poddaje się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wylosowanej gratuluję;-)
    A tak baardzo spodobała mi się ta "holenderska serwetka";-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję zqa zabawę i gratuluję szczęściarze która ma mnóstwo szczęsia w tych zabawach

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Hura!!! Dziękuję bardzo, a holenderska serwetka będzie idealna do ozdoby herbaciarki w kuchni mojej mamy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...