sobota, 31 grudnia 2011

Oby nam się dobrze działo...

Witajcie moje drogie blogowe koleżanki.
Dziękuję za pamięć i życzenia świąteczne, przysłane na mejla i te pozostawione na blogu :) Strasznie się cieszę,że o mnie pamiętałyście, choć ja w tym roku dałam plamę i nie zdążyłam z niczym, nawet ze złożeniem Wam życzeń tutaj, u mnie.
 Jako,że nieuchronnie  zbliża się Nowy ( oby nie gorszy) Rok, pragnę życzyć Wam i sobie by był to czas spokojny, bez życiowych zawirowań,pozwalający w pełni cieszyć się życiem. By marzenia się spełniały, plany i zamierzenia udało się zrealizować, a wena i zapał tworzenia nas nie opuszczał :D



10 komentarzy:

  1. wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,wielu nowych pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszelkiej pomyślności w Nowym roku ci życzę ,wystrzałowego sylwestra ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kulinia wszystkiego naj Ci życzę i dzięki za życzenia:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodyczy,słodyczy i jeszcze raz słodyczy. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Roku tak pięknego jak Twoje prace życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...