wtorek, 8 marca 2011

Post dziękczynno-pochwalny :D

Mam się czym chwalić i za co dziękować :).
Wczoraj otrzymałam dwie niezapowiedziane przesyłki. Pierwsza była od Ani w ramach zabawy"Podaj dalej". Od dawna podziwiam jej rewelacyjne dzieła i  teraz mogę już rozkoszować się widokiem własnej zakładki zrobionej przez Anię :D Ona jest po prostu cudna i cieszy moje oczy jako obrazek na ścianie, bo na zakładkę to jej szkoda :) Oprócz zakładki  dostałam jeszcze śliczną niebieską świeczkę. Aniu bardzo Ci dziękuję za piękny upominek .

Drugą niespodziankę zrobiła mi Ines, która  postanowiła sprezentować mi ot tak "trochę" serwetek:) Zachwyciła mnie dołączona do nich kartka, ozdobiona haftem matematycznym . Bardzo Ci kochana dziękuję ;)




4 komentarze:

  1. na zdrowie i czekam co z nich powstanie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty dostałaś ...
    szczęściara z Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani zakładeczke odrazu poznałam
    szczęściara z ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładeczka znajoma, też podziwiamy. Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...