poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Danie dnia.

 Taki tytuł posta mi się nasunął :)
Nie wiem jak Wy, ale ja mam zawsze ogromny problem z wymyśleniem co by tu zrobić na obiad. Gdy już jednak się wie, co zaserwujemy rodzince, możemy obwieścić to, na  niewielkiej tablicy.
 Wyszperaliśmy ją kiedyś w sklepie ze starociami. Trochę farby, zmiana obrazka i nowy - stary look gotowy :)




 Słoneczko pięknie świeci, coraz cieplej na zewnątrz... Wiosna w końcu przyszła!
 Tymczasem idę wymyślić danie na dziś :)
 Miłego dnia!!
Kulinia

10 komentarzy:

  1. hehe... fajny pomysł! wykonanie też nie pozostawia nic do życzenia, a i kompozycja zdjęcia bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm...problem "co dziś na obiad" mam w zasadzie co dzień:) bardzo mi się podoba ta odrestaurowana tabliczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wygląda! ładnie odnowostarowiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem z obiadami, planuję jadłospis na cały tydzień:)Świetna tablica!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Ciebie serdecznie. Ładnie i przyjemnie tutaj - zostaje na dłużej,a w wolnej chwili zapraszam do siebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kuliniu zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny pomysł!Sama tablica uroczo niedzisiejsza,a Twój sposób ozdobienia jest bardzo atrakcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNIE -TO PRAWDZIWE CUDEŃKO.Pozdrawiam,.J.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna tablica. Mi tez by sie cos takiego przydalo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...