wtorek, 19 października 2010

W świątecznym klimacie

Zachciało mi się uszyć patchworkową gwiazdę, a że swięta tuż tuż...  Materiały czekały, wzór sobie wybrałam i zaczęło się... Wzór gwiazdy miałam z książki , ale opisu jak po kolei go szyć niestety nie było. Zaczęło sie kombinowanie i prucie oczywiście. Po drugim całkowitym pruciu uszytego bloku miałam dość, ale szkoda mi było pociętych materiałów, zawziełam się i za trzecim podejściem wyszło coś co przypomina wybraną kombinację. ;)

Tak oto powstał koszyczek na chleb, albo na  świąteczne pierniczki  :)

Ponieważ tematem pierwszego wyzwania w Patchworkowej gwieździe jest gwiazda właśnie- zgłaszam mój twór do zabawy:)

5 komentarzy:

  1. Prześlicznie Ci wyszła, a jeszcze zastosowanie jakie ma praktyczne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna Ci wyszła. I cieszę się, że bierze udział w pierwszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNA!!!! Szalenie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna gwiazda! podoba mi się ten wzór, powoli robię się maniaczka gwiazd ;) muszę kiedyś i tej spróbować!Tobie wyszło pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...