środa, 28 kwietnia 2010

"Podaj dalej"

Miałam ze względu na zbliżającą się przeprowadzkę i komunię córki nie zapisywać się na żadne wymianki.  Jednak skusiłam się na zabawę "podaj dalej" termin jest bardzo dogodny, bo mam aż rok czasu na przygotowanie i wysłanie niespodzianki ( o ile ktoś się do mnie zapisze). Póki co zapisałam się u Aneladgam.

Poniżej zasady zabawy. Jesli ktoś ma ochotę dostać ode mnie prezent , zapraszam do wpisania się w komentarzach :)



1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia      udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu        365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od      Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

4 komentarze:

  1. A ja się chętnie zapiszę :) U siebie już zabawę organizuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja też chcę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. raz kozie przez płot, wpisuje się i ja
    ps. poprosze o włączenie opcji: adres/nazwa URL
    myszulandia

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mam komplecik :)) Cieszę sie bardzo. Podajcie mi dziewczyny na maila kulinia@gmail.com Wasze adresy. Uprzedzam Was tylko ,że ja najwczesniej pod koniec czerwca zabiorę sie za robienie prezentow. Bądzcie cierpliwe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...