piątek, 1 kwietnia 2011

Marcowe wyzwanie i wyróżnienie

Marcowe wyzwanie w projekcie 12/12 tak bardzo mi nie "podchodziło", że zrobiłam je dopiero dzisiaj, czyli w kwietniu ;) Wstępnym moim założeniem było uszycie okładki na zeszyt i tak też zrobiłam. Tylko pod wpływem chwili i nagłego "olśnienia", zamiast wzór zrobić jako aplikację, zdekupażowałam go. Powiem tylko, że dawno się tak nie namęczyłam przy tej technice. Papiery i  serwetki wyjątkowo łatwo się rwały i marszczyły ;/





Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie od marzycielki , za które bardzo dziękuję. Bardzo mi miło, bo to moje pierwsze, ale jak i dla większości z Was największym wyróżnieniem są Wasze odwiedziny i komentarze. Strasznie się cieszę,że do mnie zaglądacie i czuję się zaszczycona Waszą obecnością, a każde słowa tutaj zostawione są dla mnie na wagę złota i bardzo za nie dziękuję :)
Osoby obdarowane tym wyróżnieniem mają wytypować kolejnych 7 blogów i napisać o sobie 7 rzeczy.
Zbyt wiele blogów odwiedzam, by wybrać tylko siedem, więc wyróżniam nim każdego u kogo bywam :D Proszę się częstować :D
teraz siedem rzeczy o mnie:
1- nie lubię o sobie mówić i pisać
2- nie lubię pisać, wolę mówić a i to nie za dużo
3-niecierpię plotkarstwa i plotkarek/rzy
4- jak przystało na wodnika chciałabym wszystko wiedzieć i umieć
5-mam dwoje cudownych dzieci i fajnego męża
6- uwielbiam niespodzianki ( ale tylko te miłe)
7-nie lubię się kłócić
Wszystkim, którzy wytrwali do końca moich wywodów życzę ciepłego i radosnego weekendu :D

6 komentarzy:

  1. To ja juz wolę chyba pisać niz mówić :))
    Fajnie wyszła ta okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia, weekend będzie pracowity, ale mam nadzieję, że miły :)
    A Decoupage nadal jest dla mnie zamkniętą księgą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneladgam, dlaczego od razu zamknieta? Przeciez widzialam Twoje prace i sa bardzo fajne, a poczatki przeciez prawie zawsze sa trudne ;) ja tam decoupagowac nadal nie umiem, ale mam nadzieje,ze jak bede cwiczyc to kiedys sie naumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za życzenia:) okładka piękna i wiosenna, o jak marzy mi się już wiosna w pełnym rozkwicie, chciałam nauczyć się decoupageu, nawet w prezencie dostałam zestaw startowy i i nic, leży nie użyty, brak odwagi żeby się za to zabrać. Twój wyszedł, lekko, naturalnie, tak jak sobie to mogę tylko wyobrazić

    OdpowiedzUsuń
  5. a jeszcze jedno odnośnie tego co nie lubisz, widzę pokrewną duszę:) dlatego na moim blogu mało mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...